Magyar tervezés, és gyártás... Limitált darabszám!

Gyakran Ismételt Kérdések

RENDELÉS

 Hogyan tudom kicserélni vagy visszatéríteni a termékeket?

A megrendelés kézhezvétele után 14 nappal tudod a termékek méretét kicserélni (amennyiben raktáron van) vagy azokat visszatéríteni (csak bontatlan csomagolás esetén!).

Lehet törölni vagy módosítani a rendelésem?

Jelenleg nem lehet törölni vagy módosítani a rendelést, mivel abban a pillanatban, amikor a weboldalon megerősíti a rendelést mi azt feldolgozzuk.

Ha meggondolod magad írj nekünk email-t vagy hívj telefonon és ha nem indítottuk el a küldést, akkor tudjuk törölni azonnal a megrendelésedet.

Külföldi rendelés is lehetséges?

Igen, szállítás az EU-ban.

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

A saját tervezésű, Bloom Hungary termékekből mindig készítünk újakat, amíg az adott kollekció érvényes, de bátran írj nekünk ezzel kapcsolatban a bloomhungaryinfo@gmail.com címre!

SZÁLLÍTÁS

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 3-4 munkanapon belül kiszállítjuk.

Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen ingyenesen visszaküldheted nekünk, bátran írj a bloomhungaryinfo@gmail.com címre!

Mely csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?

Szállítási partnerünkkel, a DHL-el küldjük ki a termékeinket.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem és milyen szállítási értesítéseket kapok a kiszállítás alatt?

Minden egyes kiküldött csomagra külön szállítási visszaigazolást kapsz. Továbbá a kézbesítés napján email-t vagy SMS-t fogsz kapni a DHL-től a rendeléskor megadott telefonszámra, ami tartalmazza a csomagszámot, a kézbesítés várható időtartamát. Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel nálad, amely befolyásolhatja a kiszállítás sikerességét, kérjük jelezd a DHL központi számán (+36 1 2 45 45 45) hivatkozva a csomagszámra. Mindannyiunk célja, hogy a csomag sikeresen kézbesítve legyen. Az ehhez szükséges együttműködésedet előre is köszönjük.

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

A szállítás díja belföldön 50 000 Ft rendelésig 3000 Ft., felette ingyenes!

Európában a szállítási díj 6000 Ft.

 A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlacímedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre.

Kérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?

A DHL nem üzemeltet csomagpontokat, de a BLOOM Hungary üzletben átveheted a csomagodat!


Üzlet:  1065 Budapest, Hajós utca 13-15. (Operaház mellett)

Kapcsolat

 

VISSZAKÜLDÉS ÉS VISSZATÉRÍTÉS

Kapok visszaigazolást arról, hogy megkaptátok a visszaküldött csomagomat?

Igen, a csomag beérkezését követően visszaküldési visszaigazolást kapsz tőlünk e-mailben.

Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

A termék kézhezvételét követően 14 nap áll a rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküldd nekünk. Az alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találod meg.

Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?

Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 14 napon belül visszautaljuk.

Fizetnem kell a visszaküldésért?

Igen, a visszaküldés a te költséged.

Hogyan kell visszaküldeni a terméket?

A visszaküldés előtt velünk egyeztetve megadjuk a pontos címet. A visszaküldött csomagért (elvesztés, megsemmisülés) semmilyen felelősséget nem vállalunk.

RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Megértésed kérjük, hogy a szállítási cím utólagos megváltoztatására nincs lehetőség. Mivel a rendeléseket azonnal feldolgozzuk, sajnos nem tudjuk biztosítani annak megváltoztatását.

Mi történik a rendelésem leadását követően?

Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási és szállítási címet tartalmazza. Ezután szállítjuk a csomagod. Amennyiben mégsem vagy elégedett, a termékeket visszaküldheted.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le?

A rendeléseddel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találod.

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Igen.

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés, utánvétel, illetve készpénzben az üzletben.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

A számlát e-mailben kapod meg, közvetlenül azután, hogy a rendelésed teljes egészében kiszállításra került.

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Igen, e-mailben értesítünk.

 

EGYÉB

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális kedvezményekről és hírekről, akkor iratkozz fel a hírlevelünkre! Ehhez egyszerűen add meg az e-mail címedet az oldal végén található »Feliratkozás a hírlevélre« rovatban.

Milyen gyakran kapok hírlevelet?

2-4 hetente 1 alkalommal.

Liquid error: Could not find asset snippets/ly-languages-switcher.liquid Liquid error: Could not find asset snippets/ls-languages-switcher.liquid